Gästrummet inspirerar

Samlade lite krafter och gjorde ett ryck här hemma på förmiddagen, var en hinna av grus på alla golv efter söta vovven. Passade på att ta lite bilder på gästrummet som börjar kännas riktigt mysigt och vårinspirerat. Har en idé hur jag ska göra en sänggavel och ska även byta ut stolarna, de silvriga får stå där tillfälligt tills jag hittat de perfekta.

 

Påslakanen är från JYSK designade av Catalina Estrada.

Pläden fick jag av mamma för flera år sedan, kommer från Hemtex.

Även stolen har några år på nacken, köpte två på Myrorna och målade om dem.

 

Garderoben kommer från serien Annika som finns på JYSK.

Även spegeln kommer från JYSK och är i likadan antik vit/gukd färg som gardinstången. Spegeln finns även i silver färg (har en sån i sovrumet).

Mattan är det senaste fyndet, Polly från RUSTA. Den gröna färgen var utgående och finns inte kvar i sortimentet längre.


Ska även grubbla över vad vi ska pryda väggarna med, nog för att vitt är ljust och fräscht,

men det känns lite kalt.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj du har verkligen fått till det jättefint!!! :)

2012-03-18 @ 11:30:15
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag har en liten fråga.

Om jag vill köpa sängkläder i finare kvalitet från Jysk, vad ska jag titta efter på förpackningen då? Vilka är dina favoriter?

2012-03-18 @ 13:02:27
URL: http://linneasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0