Ååå hur kan jag göra ett sånt fel!?

Som procedur på en ledig dag började jag med att städa, ville inte lägga ut den nya mattan på smutsigt golv. Försökte att inte få ett frispel på allt hundhår, till och med när jag hängde upp tvätten satt det hundhår på kläderna. Reagerade av mig med att slänga ut alla mattorna i hallen och plockade fram de nya (brukar ha gröna trasmattor på vår/sommar och lila på höst/vinter). Kanske lite tidigt att ta fram vår inredning, med tanke på att kylan precis har kommit. Men när jag rullade ut mattan i gästrummet kände jag hur uppfriskande det var med nya färger, kändes som man rullade ut en gräsmatta. Fortsatte pysslandet med att hänga upp gardinerna, men tyckte att något inte kändes rätt, jag har råkat ta fel storlek på ringarna till gardinstängerna, har fått med mig den större storleken, och jag som alltid dubbelkollar när kunderna handlar att de får med sig rätt saker hem. Luften gick ur mig lite, hade sett fram emot att piffa och göra fint. Men får göra klart när jag kommer tillbaka från Skellefteå. Fortsatte med att rensa i några lådorna, konstigt att det är så skönt att slänga saker.

 

Ett liten smygtitt på den nya mattan till gästrummet.

Polly från RUSTA, fyndade den för 449kr ord.prid 899kr.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska du komma till Skeå?

2012-02-04 @ 01:48:48
URL: http://linneasintressen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Även solen har sina fläckar vet du :)



Åh dom där mattorna är så fina!!

2012-02-04 @ 12:49:28
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0