Syns vi?

Hur fina skulle inte jag, Tiger och Icke vara ute i höstmörkret i det här?
Passande nu under oktober månad som är årets rosa månad.

Reflexväst 99kr
Hundtäcke 179kr
Hästtäcke 499kr

Jag gillar speciellt hästtäcket, som tack vara "halsringen" även syns framifrån. Ifjol fick Horze in en liknande modell som jag blev väldigt sugen på, de som står uppstallade i grannstallet har täcket från Horze och de syns jätte bra på vägarna. Bra reflexer är ett måste när man är ute och rider så mycket som jag är. Om jag inte har helt fel rekomenderar de att man ska byte reflexer efter tre år, då reflexerna inte reflekterar lika bra när de börjar bli gamla. De som har varselkläder när de arbetar bör endast tvätta dem 20 gånger.

Alla sakerna kommer från Hööks och till och med söndag har de 15% rabatt på alla reflexer.
För den som vill matcha vidare finns det även handskar, damaskar, boots, benreflexer m.m.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det märks att du har internet nu ;P



Dock känns det som att gula reflexgrejer syns mer än rosa? :)

2011-10-20 @ 12:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0