En vit kyrka till våren

Nu har de sista julsakerna packats ner. På byrån i hallen hade jag en svart liten kyrka med snö på taket. Kanske inte en julig sak med den känns mer som en vinterprydnad än en vårprydnad, som vi nu förhoppningsvis går mot.
.
När jag var i Skellefteå hittade jag en ersättare. En vit kyrka i plåt från Buketten. Den kommer göra sig fin på byrån i hallen, känns lite roligt med en kyrka just för att vi bor bredvid en. Även hos Spets och Ting finns det några småhus och kyrkor i plåt, deras var något större, vilket även prislappen var, kring ~500kr kostar det. Tycker min kyrka var superfin för sina 99kr. Värmeljusen kommer från Biboköp och de fick jag passande nog i födelsedagspresent av min syster, de är lite högre än vanliga värmeljus så dessa räcker i 8 timmar.
.
Kyrka: Buketten 99kr
Värmeljus: Biboköp 2kr/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0