Lilla julafton efter helgen

Visst är det mycket roligare att shoppa i en annan stad? Det kändes lite som julafton när vi åkte hem, fick även den känslan nu när jag packade upp efter resan.

 

Mitt emot Birsta köpcentrum finns en till galleria, där inne ligger en inredningsbutik som jag alltid brukar göra ett besök hos, nu har dom utförsäljning, de ska flytta till en ny lokal på Birsta området. Där köpte jag två ”kyrkor” och en mjölkkossa. En kyrka till oss och en till våra grannar som var hundvakt, en mjölkkossa har jag alltid vela haft och denna gick lös för endast 25kr.

 

Fyndade även inne i Sundsvall city, Stenstaden. Där hade Cubus öppningserbjudande, 30% rabatt på hela butiken, köpte mig en jul t-shirt. Så jag har något att ha på mig nu när det snart är dags för julpyntning.

 

 

Shoppade även lite häst saker, men de bilderna får ni imorgon när jag provat sakerna.

 

Vi/jag hade några riktigt härliga dagar i Sundsvall, massor med god mat hos farmor och farfar, en innebandy match som slutade med att jag låg helt utmattad på backen (försökte hävda att man inte får tacklas i innebandy med det struntade killarna i), flottig middag i form av pizza, massor med musik och spel. Vi var i säng kl tre på söndagsmorgonen. Och idag steg jag upp kl fyra på morgonen. Snacka om att vrida tillbaka dygnet!

 

Imorgon är både jag och Fredrik lediga, han ska fixa med Volvon, var nära att vi inte tog oss hem i helgen, bilen tappade all kraft och skakade. Jag ska till stallet och prova de nya sakerna ^^. Sen ska vi piska på oss själva lite, taket och väggarn på övervåningen är spacklade, ska slipa och se om det behövs spackla något mer eller om vi kan börja måla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0