En timmas kvällsridtur

Hanna ringde klockan fyra och frågade om jag varit i stallet, det hade jag inte för jag hade fastnat i soffan med Fredrik, Transformers 3, var tvungen att se om världen skulle överleva!?

 

Hanna och Jossan kom i full vinterutstyrsel, tydligen hade det blivit lite kallare sen lunch. Letade fram täckbyxorna och vinterridstövlarna, sen begav vi oss ut på en ridtur med månen och stjärnorna som lyse. Tiger var lika pigg och rolig att rida idag, blev en hel del galopp längs åkrarna. Imorgon blir det vilodag för hennes del, jag jobbar långdag, på lördag har vi bokat ridhuset för lite hoppning!

 

Fredrik har trotsat febern och lagat middag medans jag var i stallet, så nu ska vi äta kvällsmat och avrunda den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0