Fiskfat Pukeberg

Klockan är ett och jag har redan hunnit med massor (i en förälders värld där ena armen är upptagen jämt). Diskmaskinen och tvättmaskinen går, har plockat undan i den mån det går (blev en hel del båtsaker som hamnade i hallen när killarna kom hem igår), har gjort stallet och har varit ute på en promenad i över en timma med Nina från övervåningen. Nu sitter jag och äter medans Adrian fortfarande sover ute i vagnen.
 
Igår var vi och hämtade ut mitt Tradera paket. Har hittat en till tallrik från Pukeberg som jag(vi) börjat samla på. Tyvärr har de bara sålts en och en hittils så de blir lite dyrare med pris och frakten för endast en tallrik. Den ena kostade 55kr+69kr frakt och den andra 50kr+55kr frakt.
 
Visst är de fina! 
 
Klicka på bilderna för att se dem i större format.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0