Finsmakare

Varit några välfyllda dagar. På torsdag efter att Fredrik jobbat klart åkte vi till Skövde, tänk att man kan äta så god mat! Fredriks lillebror slog på stort och bjöd på fem rätters för att fira deras pappa.
 
   
 
En av dagarna var vi iväg och handlade lite, när vi gick mot bilen hörde vi en bil som som stod och larmade. En ruta var nere och nog för att det inte var så varmt men varför tar man med sig hunden när man handlar tänkte jag. När vi kommer närmare ser vi att det är två små barn som sitter i bilen, en i sån bilbarnstol som Adrian har och en i framåtvänd bilbarnstol. Bilens larm började om och om igen. Fredrik tog Adrian och jag var påväg att gå in till butiken för att be dem ropa ut i högtalarna då vi ser mamman komma till bilen. Det är samma person jag sett i butiken vi var in i innan och då hade hon inte några barn med sig. Hmmm inte okej tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0