Brum brum

Jag längtar så efter en hemma ledig dag tillsammans! Att få ställa alla möblerna på plats, köra bort det vi rensat ut i trädgården, vi har inte ens hunnit åkt iväg med skräpet från nya sängen och sängramen! Men får försöka hålla mig till nästa fredag då vi är ledig, när Fredrik jobbar är det inte så mycket kvar av dagen. Lite tjatigt om ordningen här hemma men jag hatar när det inte är ordning speciellt när jag ser det hela dagarna.
 
Har legat och funderat på hur sovrummet ska göras om/göras klart, då jag inte kan använda kroppen till att fixa hemma får jag fantisera mig bort lite. Det skulle vara roligt med lite barninredning också. När jag beställde tavlan till Adrian med hans namn, vikt, längd och datum, från Tradera, kikade jag på de andra sakerna butiken har, blev så förtjust i de här tavlorna. De kommer från Kokosbutiken. Visst är glassbilen passande till mig ;) 
 
Kanske fyra stycken att hänga i grupp.
 
Eller kanske en hel stad? Den går att beställa i stor storlek.
 
Jag fick en applåd på morgonen. Pensionärerna fick inte igång ljudsystemet och Fredrik är inte hemma, men med hjälp av lite guidning  kom det ljud från den. Och Adrian fick massor av uppmärksamhet undertiden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

skulle du kunna ringa mig? vill bara ta upp en sak lite snabbt ang din blogg :) 0723116851
tack på förhand

2014-05-08 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0