Båt mot Bondgård

Vi var hemma en dag och sen åkte vi åt andra hållet, livet till havs byttes ut mot livet på landet. Svårt att tro att vi kommit en bit in i September, känns som vilken sommardag som helst, jag har suttit i solen och provsmakat äpplen och ett päron medans Fredrik hjälpte till med foderskörden, sen blev det lunch ute på stubbåkern tillsammans med allihopa, jag och Fredrik avrundade det med en glass på en liten åkerpromenad. Ikväll blir det kalas för lillebror i Fredriks familj som nu helt lämnar ungdomen och fyller 20år. Bilder får komma sedan, jag, datorn och internet är inte överrens, och nu är det dags att förbereda det sista innan första gästerna kommer.
 
Hjälpte till att byta från grindar till elstängsel. 
  
 
En liten tjurkalv som var ute på egna äventyr "Rackarns, ni hittade mig idag med".
  
 
 Fruktstund och lunch på stubbåkern. 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0