Hej igen

Vet inte vad som flög i mig idag, var nog solen som gav mig massor med energi. Har lagt stenar runt en rabatt (lite kvar att rensa och piffa till), har rensat häcken (maj är inte slut än och jag har redan rensat häcken två gånger, tråååkigt) och jag har motionerat mig själv i grusgropen (självklart var Icke med). 
 
Christalle fick en ordentlig genomkörare igår för Sussie, vilket tryck det finns i steget om man bara rider ordentligt. Idag har hästtandläkaren varit här, hon skulle titta på några andra hästar så jag hakade på. Allt såg bara bra ut, det kändes skönt att veta.
 
I veckan ska jag jobba i min första butik som jag började i när jag flyttade hit, ska bli roligt att jobba med alla goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0