Älskar måndagar

Älskar måndagkvällar, för då är det dressyrträning. Idag var vi riktigt stiliga, de nya vita dressyr skydden, vitt schabrak, tränset med lacknosgrimma och lackapannband med swarkowski kristaller. Fick mycket beröm för våran outfit.
 
Passet gick så himla bra. Vi pratade lite om utvecklingen vi gjort, Sussie är så glad för våran skull, det här kunde man inte tro i höstas. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, allt går så bra just nu. Hon har hittat sin egna balans, är avslappnad, bär upp sig själv, är positiv, även jag har förändrat min ridstil till det bättre. Tänk vad fina vi kommer vara efter den här terminen. Men fram tillsdess får vi se fram emot påskkursen söndag och måndag!
 
Två trötta och en glad hund som äntligen får vara med matte.
 

Kommentarer
Postat av: Anne-Berit_

Jag är så glad för eran skull, både dig och hästen, jag kände på mig att skulle passa ihop! Längtar nu efter en film med lösgord häst i rätt form och balans som visar vad du beskriver! Sätt filmaren (Fredrik) i arbete!

2013-03-26 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0