Två uppstigna individer

Sol sol och sol. Stalljour är ju inte det roligaste man kan göra när man egentligen velat sova någon timma till, men med tanke på det fina och varma vädret ger det en del energi såhär på morgonkvisten. Lagomt till att jag skulle släppa ut sista stallet kom Fredrik ner och hjälpte mig. Nu ska vi båda till Boländerna för en dags arbete, känns konstigt att de stänger klockan fem, har vant mig till att ha öppet till klockan nio på kvällarna. 
 
Känns fel att säga det men jag hoppas jag hinner fixa lite i trädgården efter jobbet, är på hugget nu! Nu ska Fredrik testa lövblåsen och trimmern, batteriet har egat på laddning under natten. Hmm hade trott att han skulle testa lövblåsen utomhus, nu har alla mina papper blåst omkring och de små hundvalparna (dammråttorna) blåste omkring hej vilt i rummet. *Suck* vad hade jag förväntat mig egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0