Snart semester

Imorgon är det sista innan semestern, 2 veckor har jag ledigt. Midsommar ska firas här i Uppsala, sen på måndag åker jag till Sundsvall för att hälsa på farmor och farfar, pappa kommer ner och möter mig där så åker vi tillsammans hem till Skellefteå där resten av semestern ska tillbringas. *Längtar*
 
Igår blev det bestämt att vi skulla ha hoppträning idag. Känner stor skillnad på galoppen, bättre galoppfattningar och mycket bättre samling tack vare allt dressyrjobb, måste bara tuffa till mig lite till att sitta ner och rida ihop ännu mer mellan hindrena. Men en del har det hänt trotts allt på de här två terminena. Man önskar bara att man kunde hoppträna lika mycket som man dressyrtränar.
 
En bild över dagens övningar får ni på fredag. En löshoppningsbild får ni hålla till godo med så länge.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0