Till mig

Var bara tre saker som lockade mig till riktig köplust för ryttare, har iofs unnat mig flera nya tröjor och även ridhandskar, så jag har inget jättesug just nu efter nya ridkläder. Fast en snygg vårjacka vore inte fel, men såg ingen vid första anblick som föll mig pladask i smaken. Mycket utan kläderna är snygga, pga att jag har mest blått/brunt/lila och inte blått/vitt/rött är det lite svårmatchat.
 
 
 
 
Ridbyxa helskodd Atlanta CWR 579kr
Ridhjälm Swarovski LAMI-CELL 1.495kr
T-shirt HV Polo Gitana 499kr
Hööks har just nu -25%rabatt på allt från HV Polo
 
 
Tycker att jeansridbyxor är snyggt, ser vardag snyggt/avslappnat ut. Har bara svårt att bestämma mig om dessa skulle passa till tröjorna/kläderna jag har nu?
 
Ridhjälmen från LAMI-CELL har jag klämt på någon gång, fast den får man nog bara unna sig om man ska visa upp sig på tävlingar, inte harva runt hemma i sin ensamhet i den.
 
En t-shirt från HV Polo känns nästan som ett måste i en stallgarderob.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0