Snart förbud att rea shoppa

Lever fortfarande lite på det härliga dressyrpasset i måndag, toppade det idag med en härlig ridtur i grusgropen med galopp i snön. Christalle njöt nog inte riktigt lika mycket som jag gjorde, hon tyckte det var lite jobbigt. Men ska vi få upp orken så måste man springa i snön och inte i skoterspåret, även lite taskigt att göra skoterspåren knöliga.

 

För att berömma mig själv köpte jag en tröja på Hööks, de har halva reapriset i butikerna, från 329kr till 82kr! Blev ännu en lila tröja. Tror jag får börja rida förbi hemma innan jag rider iväg så Fredrik får ta lite outfit bilder, fast just nu ser jag ut som ett fluffigt gossedjur som man spänt fast på hästens rygg. Känns även lite meningslöst att använda de nya schabraken då de ändå täcks av skrittäcket.

 

Bilder på den nya tröjan, tog även en bild på den lila tröjan jag köpte förra gången.

 

CRW Akira Sweatshirt

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fina tröjor, de såg sköna ut :)

2013-01-23 @ 20:56:34
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0