PUST efter dagens dressyrpass

Det var inte mycket energi kvar i kropparna efter dressyrpasset ikväll, men tydligen gjorde vi båda två ett bra jobb. Det är skönt men framförallt bra att ha någon som tänjer på ens gränser och ork. Var lite trött när vi åkte hem från jobbet, men väl på hästryggen njöt jag, så mycket man nu kan göra det när man känner att kroppen inte orkar mycket mer.

 

Annars hade jag en bra dag på jobbet, blev så glad när någon äntligen lyssnade på mig och åtgärdade ett problem vi haft sen vi öppnade. Tack till den där ute som gjorde som jag önskade, du gjorde min dag!

 

Lusigt hur ridhusväggen blev på bilden, hela väggen ser egentligen ut som längst ut till höger i bild. Men det är lite mellanrum mellan plankorna, så i rätt vinkel ser det ut som det bara är smala pinnar istället.

 

Juni 2012

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0