Längtar efter vårnyheter

Jag använder Google Chrome som webbläsare och de använder sig av riktad reklam. Vilket kan vara väldigt jobbigt ibland, speciellt när de visar Ellos vårnyheter eller vilka erbjudanden Royal Design har just nu. Shoppingsugen!

 

Blev en härlig sovmorgon idag med, undrar bara hur jag ska orka upp imorgon (?). Sen blev det några timmars slöande i soffan innan vi gick i samlad trupp till stallet, Fredrik hjälpte till att flytta några spånbalar närmare stallet, han fixade även mat och vatten åt C. Är imponerad över hur duktig min sambo är, i veckan när jag var borta jobbade han hela dagarna, fixade stallet när han kom hem och åkte till hockeyträningarna efter det!

 

Klapp på mig.

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0