Kvällssvammel

När jag blir stor ska jag ha en stooor tvättmaskin. Nu tvättar jag två schabrak per kväll.

En torktumlare ska jag också ha.

 

Dagens bäst: Att jobba med min kollega som sprider positiv energi.

Kvällen bästa: Hittade några lussekatter i frysen. Tur att de bara ”finns” en gång per år.

 

Som en gammal kollega till mig skrev  ”Har en känsla av att detta kommer bli en super vecka...

Vet att den börjar och slutar på topp” Min vecka kommer även att toppas på mitten. 

Dressyträning, hoppträning och ledig helg.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nice :) <3

2013-01-27 @ 21:33:38
Postat av: Linda

:)

2013-02-01 @ 07:57:21
URL: http://madebyjinna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0