Alldelens ensam nu

Känner mig som en övergiven kattunge. Ensam, trött, frusen och hungrig.

 

Träningen i helgen är inställd, en häst i stallet har varit dålig så ägaren tog dit veterinären för att ta prover, så stallet är stängt för utomstående hästar (skulle vara med många utifrån i helgen)

i väntan på provsvar. Hoppas att det inte är något för jag fick sms på morgonen av hon som släpper ut att C var snorig, hostig och blank i ögonen. Men när jag var där på kvällen och kollade henne var hon inge snorig, inge feber och hon hostade inget varken i stallet eller när jag kollade/longerade henne i ridhuset. Ska försöka klämma in ett besök innan jag åker till jobbet imorgon.  

 

Nu ska jag krypa ihop och försöka somna ensam, men kommer nog få en lurvig sängkamrat en liten stund.

 

Väldigt praktiskt att motionera båda fyrbeningarna samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0