Vad vore livet utan häst

Jag är en sliten hjälte just nu. Men sitter i soffan och myser åt den härliga ridturen jag och Camilla hade! Började tok blåsa med snö som yrde precis när vi red ut, var två studsbollar som vi red på första biten. Men när vi svängde av vägen blev vädret bättre. Vi var ute över en timma och hästarna skötte sig väldigt bra. Fin fina Christalle 

 

En liten Christalle med sin mamma Chatine.

 

Sen flyttade och staplade jag om en spånpall i stallet, gjorde även ett försök till att skotta uppfarten här hemma, men orkade bara halva, det tog helt slut på energi. Ska försöka sova lite nu på eftermiddagen, våra snälla grannar ska bjuda mig på middag nu när Fredrik är borta hela dagen. Tur det är någon som tar hand om mig idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0