På plats hemma igen

Nu sitter vi hemma i soffan igen. Tack till alla som tog sig tid för oss trotts att vi kom upp som snabbast och förlåt till er som vi inte hann träffa. Det blev desvärre en kortare resa än jag hade tänkt mig, idag när vi kom tillbaka smygstartade vi nämligen på våra nya arbetsplatser, jag börjar i Kista galleri och Fredrik i Barkarby. De senaste två arbetsplatserna har jag inte ens hunnit vara på i ett år, men man får väl se det som något positivt att man får nya och större utmaningar.
 
 
Imorgon har vi möte i Uppsala, skönt att slippa köra. I och med att vi har mötet här har vi besök av en annan butikschef som ska sova hos oss, så jag ska vara lite social.
 
 
Kan iaf meddela att alla djuren mår bra. Icke blev förvånad och glad när vi äntligen kom hem. Christalle skötte sig väldigt bra när jag tömmkörde henne trotts att hon vilat en vecka. Och katterna på övervåningen uppskattade godmaten de fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0