Min dag idag

Hipp hipp hurra idag är ingen vanligt dag, för det är min födelsedag! För första gången på länge firar jag hemma i Uppsala utan min familj, så min kära sambo hade stora skor att fylla efter min mamma som annars brukar se till att jag uppvaktas.

 

Hade fått order igår kväll om att sova innan Fredrik kom hem från sin hockeyträning. När jag vaknade på morgonen hängde det serpentiner från lampan  och det var fullt med ballonger på golvet i sovrummet (tydligen sover jag väldigt tungt), även i soffan hade Fredrik piffat till min hörna med ballonger och ett fint inslaget paket. Självklart blev det levande ljus på frukostfikat. Ojojoj vilken fantastisk morgon och sambo jag har!!!

 

  
 

Sen har vi varit och spenderat pengar och ätit lunch, hela baksätet var fyllt med påsar när vi väl styrde bilen hemåt igen. Nu ska vi pausa en stund och äta lite middag tillsammans med grannarna om några timmar, innan det är dags att avsluta kvällen med dressyrträning.


Kommentarer
Postat av: Anne-Berit

:) :) :)

2013-02-11 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0