Början till magmuskler

Igår kväll när jag gick och la mig (Fredrik var på hockeyträning) blev jag lite ledsen, såg de fina lila glittrande serpentinerna och kände då att jag inte vill att dagen ska vara slut, det var en så perfekt dag! Men tröstar mig med att jag har ett Skellefteå besök/firande att se fram emot.

 

Avslutade som sagt gårdagen med dressyrträningen. Har endel träningsvärk idag, men helt klart värt det. Känner mig alltid nöjd efter dressyrpassen, man kommer alltid till perfektion i slutet av passen, nu gäller det bara att mer och mer av ridpasset rids i perfektion. Även idag kravlade jag mig upp på hästen efter jobbet, men det var lite mer kravlös ridning idag, lite jogging bara, för imorgon är det hoppträning.

 

 

Såg den här på Chilli igår, är lite sugen på att köpa två stycken till vardagsrummet.

 

399kr

Kommentarer
Postat av: johanna

Kika gärna in på vår hästblogg!

2013-02-13 @ 16:06:23
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0