Våren kämpar med att komma tillbaka

Från att det igår snöade mellan 8-17 och sedan avslutades med regn, är det idag stålande sol som värmer. Red i en tunn långärmad tröja, både jag och Christalle var svettiga idag. Hon var pigg som vanligt men hade inga dumheter för sig. Förstår inte vem som hittade på att man ska sitta ner i traven under dressyrprogrammen, måste skaffa mig en hel del magmuskler för att klara av det under flera minuter. Men det är så härligt att rida, vilken känsla när den stora Klumpeklossan dansar under en, börjar känna mig/oss som ett riktigt dressyrekipage.
 
Snart sitter jag på väg ner mot Malmö, skönt nog får jag flyga ner och hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0