Har nog bestämt mig

Som vanligt fördrev jag tiden med att klicka runt på diverse hemsidor, gick in på Horze och såg att de börjat med ett nytt märke på benskydd, Kentucky Horseware. De föll mig verkligen i smak! Åkte förbi idag för att titta och klämma lite, men butiken var urplockad för det är ju häst helg i Göteborg, varför tar jag aldrig tag i och pallrar mig dit?! 
 
Våra nya hoppskydd?
 
 
 
Idag dressyrade vi för oss själva. Träningen igår var behövlig för att få oss på banan igen, red lite samma som igår och det gick mycket bättre, inte alls lika mycket tjafs. Blev lite kvällsgos i boxen innan klockan blev dags för nattning, hon är en så himla kelsjuk häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0