Blivit vår i Uppsala

Hemma i soffan igen efter besöket i Malmö. Har varit och släppt ut alla stallarna på morgonen, Fredrik har begett sig till jobbet. Ska snart ner till stallet igen för att motionera Christalle. Igår fick jag det här meddelandet från min granne när jag var i Malmö.
 
"...Ser du vad fint läppstift jag jobat till mig idag, har dock skakat bort väldigt mycket. Jag var pigg idag men skötte mig bra, har tömmkörts 3 dagar i veckan, så du kan komma hem ikväll och behöver inte motinera mig  för jag har gjort mitt för idag. Så får du en lugn kväll!"
 
Så mycket bättre granne kan man inte ha, vilken överraskning! Till råga på allt är hon höggravid och ska ha barn typ nästa vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0