Såhär ska en ledig dag vara

Upp och hoppa för en morgonridtur med Hanna och hennes kille Viktor (!). Först ut var Tanten, jisses vad solen värmde idag. För den andra hästen blev det återigen ridhuset (hovslagaren kommer på onsdag). Våra middagsgäster kom och tittade på medans jag red (inte varje dag middagsgästerna kommer till lunch). Sofia tyckte det var stor skillnad sen första gången hon såg Christalle, känns roligt att höra då man själv inte känner att man går framåt ibland.

 

Sen har vi haft det skönt i soffan framför barnprogrammen, det bra med barn så man kan se på barnprogram (nog för att jag var mer intresserad av det än vad Julia var). Nu har vi alla paltkoma efter en god middag, men snart ska de fyllas på mer i form av efterrätt (som jag längtat).


Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som en härlig dag! Jag saknar dig!! Vad blev det för efterrätt? :)

2012-09-16 @ 10:22:53
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0