Dagen efter Lyckan

Vilken kväll igår! Började med middag tillsammans med pappa i Gamla Stan, han var i Sthlm på ett seminarium med jobbet. Sen blev det Globen. Kände mig som ett barn på julafton, satt på helspänn med ett stort leende på läpparna, trodde att jag skulle ha kramp i benen idag efter allt hoppande men jag har kunnat stå upp som vanligt. Fick flera gånger säga till mig själv att det verkligen var de som stod på scenen, på riktigt!

 

Det tog nästan en timma att ta oss ur parkeringsgaraget, och man får ju vara rädd om tiden sin. Så vi gick igenom den kommande Store 2000 kampanjen (JYSK firar sin 2000e butik i världen). Fredrik påstod att de i bilarna runt i kring oss tittade lite på alla papper vi spritt ut på instrumentbrädan och som jag satt och kluddade på.

 

Väl hemma blev det inte många timmars sömn, klockan nio skulle vi vara i Kungens Kurva för möte med alla butikschefer i Sthlms området och vi hämtade även upp tre personer. Alltid kul med lite nya vinklar och idéer. Sen är det tur att jag har en granne som släpar med mig till stallet. Tanken att lägga mig i soffan och pusta ut lite var lockande, men det blev en ridtur med Tanten (Stora Tjejen har tappar en sko och hon har sååå ont i fossingen). Nu ska vi äta middag (om den blir klar snart, pyttipanna) sen ska jag sova!

 

En vinterbild på Tanten, kändes att kallare väder är på ingång.

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Va roligt att se Nickelback!!! :D
Haha hade gärna sett er sitta i bilen och ta vara på tiden :)
Va fin hon är!!

2012-09-16 @ 10:54:24
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0