Biomys eller soffhäng

Vi drömmer ibland om en ny soffa. Den vi har nu har följt med oss från ettan vi bodde i inne i Uppsala, där agerade den både soffa och säng. Jag skulle vilja ha en hästsko formad soffa med divan i ena änden och hörndel med öppet avslut i den andra.

 

MEN nu har min uppmärksamma sambo (han brukar inte ha koll på sortimentet i övrigt) hittat en soffa som kom in i höstens sortiment på jobbet. Från att ha varit 110% överrens om vilken soffmodell som skulle göra sig perfekt i vårat vardagsrum, har vi nu helt gått isär på den punkten. Jag anser att våra gäster nog vill sitta på något mjukt när de är på besök hos oss och inte på golvet pga platsbrist, Fredriks lösning på platsbristen är att vi köper flera såna soffor, något jag inte anser blir särskilt estetiskt tilltalande.

 

 

Vad vill ni sitta i när ni besöker oss?


Kommentarer
Postat av: Linda

herre gud dum fråga. Vi kommer över en kväll HELA familjen oxå tar vi med oss Sofia med familj så tror jag vi löser problemet åt dig.

2012-09-27 @ 22:21:44
Postat av: Anonym

Den är hemsk ... Jag har sett den i verkligheten i ett vardagsrum...

2012-09-28 @ 12:04:41
Postat av: Evelina

SOFFA!

2012-10-05 @ 10:25:04
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0