Är ni ute i mörkret?

Hur gör ni när mörkret sakta kryper fram? Hanna sa att det blir nästan fem minuter mörkare per dygn. Får lite höstdepression av att tänka på det. Jag kollar aldrig kvalitén på mina reflexer, vet att reflexer är en färskvara och att man måste byta ut dem. Så om ni ser en konstig filur ute i mörkret med diverse gula saker på sig som förföljs av en bil som sakta kör efter är det bara Fredrik som är ute och går för att jag ska kunna se hur pass bra/dåliga mina reflexer är.

 

Ser du mig?




Kommentarer
Postat av: mamma

Haha ni är för roliga, fantasi det har ni :)

2012-09-10 @ 21:54:32
Postat av: Evelina

Va bra att ni kollar reflexerna!!! Det är nog mer än vad många (alla) andra gör!! :) Gick det bra?

2012-09-16 @ 10:58:08
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0