Up and away

Loggar in på Facebook och hör (läser) alla glada utrop, snö!...?

 

Får nog säga att jag gärna väntar ett tag till. Eller kan man önska snö i stallet och längs ridvägarna så det inte är så f*rbannat mörkt när man är där efter jobbet? Men gärna snö och isfritt på vägen till jobbet, har redan börjar gruva mig för hur lång tid det kommer ta i vinter att ta sig till jobbet.

 

Imorgon bitti styr vi bilen åt fel håll, nämligen norr över. Vi ska till Kungsberget i Gävle på möte i två dagar. Så ni får klara er utan mig då jag inte är så teknisk av mig och kan blogga från mobilen, hehe.

 

Nu ska man tydligen orka tänka för att packa med sig det man tror man kan behöva och fräscha upp sig lite. Och sen så var det där med mat också… hamnar ofta lite långt ner på prio listan.

 

Förhoppningsvis god natt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0