Hoppelihopp

Idag har jag ridit i min hoppsadel för första gången! När vi skrittade fram kändes det väldigt konstigt, hur ska jag kunna rida lätt i den här? Vart är allt stöd för skänklarna? Men efter ridturen längtar jag om än mer till hopplektionen på onsdag, tänk att få hoppa i hoppsadel! Första gången jag gör det, kanske lite illa med tanke på att jag haft häst i 13år. Men Tanten skjuter/tar inte i så mycket med ryggen som stora Klumpeklossan gör.

 

 
Den kommande veckan har mycket att erbjuda.
Tisdag fyller Fredrik år!
Onsdag är det hoppträning.
Torsdag kommer lillasyster och hennes kille, de stannar till måndag.
Fredag och lördag ska vi vara med på dressyrkurs för en tränare från Norrköping.
Lördag hoppas jag på en middagsdejt med Charlotta som är på snabbesök i Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0