God morgon solen

Min kämpe begav sig ut innan solen ens skänkt en tanke åt att stiga upp. Att köra till södra sidan av Stockholm och vara där innan klockan sju tar sin tid. Kommer nog ha en trött sambo när han väl kommer hem. Jag vaknade däremot återigen av en dag i solsken, så underbart! Men termometern stod för första gången på minus grader!!!

 

Har inte riktigt någon plan för dagen, lite ärenden jag skulle vilja uträtta, men bilen är som sagt inte hemma. Får befinna mig i soffan ett tag till och kanske ögonshoppa lite, Charlies häst och hund i Jönköping firar i helgen 26-28 oktober 25år och invigningsfest efter butiksflytten. Hade varit ett roligt helgnöje om man bodde närmare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0