Fire fire fire

Klockan elva idag tjöt det till i högtalarna på jobbet, sen kom meddelandet ”Brandlarm, var god utrym lokalen”. Så det var bara att visa ut kunderna, låsa butiken, samla ihop personalen och bege oss ut. Lite konstigt avbrott i dagen. Det vi fick höra efteråt var att en sprinkler hade löst ut i en toalett, tjuvrökning, eldat i papperskorg???

 

 

Våra knasiga djur ville inte alls komma in ikväll, hittade dem nästan längst bort i hagen. Tiger vågade sig fram mot mig men när hon nästan var framme kastade hon sig om och sprang tillbaka till de andra. Tydligen var jag och Hanna väääldigt läskiga, kanske fler än jag som ser spöken i mörkret och jagar upp mig själv?


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! är allt bra? :)

kolla gärna in min blogg om du har tid över!

2012-10-09 @ 22:32:19
URL: http://mingus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0