Morgonfodring avklarad

B: God morgon älskling.

F: Vad vill du?

B: Det är dags att stiga upp.

F: Vad är klockan?

B: Klockan är sju, vi måste gå till stallet.

 

 

Undertiden vi väntade på att hästarna skulle äta upp sin frukost borstade jag av schabraken som ska tvättas, vilket var ett misstag! Fredrik uppmärksammade självklart det och frågade om jag verkligen använde alla schabraken. Svarade att ja det gör jag det är därför dom ligger i smutstvätten. Sen tänkte jag mig inte riktigt för utan fortsatte, men det här är bara hälften av schabraken jag har. Ooops! Hur jag ska lyckas övertala honom att jag vill till Hööks idag blir en liten utmaning.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken karl du har alltså! Min skulle ALDRIG stiga upp den tiden för att hjälpa mig med något sånt :P

2012-11-04 @ 16:03:01
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0