Fredag i repris

Det kan ju inte vara sant! Kom några mindre väl valda ord ur min mun, för det blev stopp på E4 på vägen hem ikväll, nästan på exakt samma ställe som förra fredagen. Självklart var vi dessutom redan 40min sena från jobbet. Det blev snabba ryck ner till stallet, vi börjar få bra flyt på stallfixandet. Tog även in tripp, trapp och trull, det har flyttat in en shettis i hagen, ska försöka fota den lilla bollen i helgen.

 

Nu är Fredrik och Jonas och införskaffar föda åt oss. Tydligen var båda pojkarna sugna på pizza, passande. Så det blir soffhäng ikväll, hoppas på en lite bättre film än förra gången.

 

Fick en bild av våran pappa på bröder. Känner att jag börjar bli gamal som sitter hemma en fredagskväll i min onepice.

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Störigt med bilkö! Ni får flytta hit igen! ;)

Det var nån tjej i gångtunneln som hade blivit rädd för alle :P

2012-11-04 @ 16:07:36
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0