Efter en vecka

Det har varit en mörk vecka för mig. Men med snön som nu täcker landet hoppas jag att energin kommer tillbaka. För imorgon måste energi nivån vara på topp för då vaknas det Stockholm Horse Show! Kom på när vi gick från stallet ikväll efter att ha tagit in hästarna ”Vi har inte skrivit ut biljetterna”, men nu ligger den framme och förhoppningsvis får jag med mig den imorgon.

 

På lördag ska vi på kak-kalas för Hanna som fyller år, vi smyg startar på Globen imorgon med firandet. Sen är det första advent! Har tillbringat större delen av dagen med att lyssna på julmusik och piffa och puffa här hemma, så jag känner mig rätt redo att svepas iväg av julens alla fröjder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0