Vem har taggbuskar i sin trädgård?

Trotts att solen förlänger dygnet med timmar räcker inte de till för att jag ska kunna att sitta still. Efter jobbet har det varit ombyte till fixarkläder för att sen bytas om till stallkläder.

 

← klicka för större bild

 

Jag har tröttnat på det buskliknande ansamlig vi har framför huset. Tog mig i kragen och rensade bort alla taggbuskar, småträd, ogräs och allt annat grönt, endast det lilla trädet fick vara kvar.

Vi köpte jord och gräsfrön i torsdags så förhoppningsvis kommer det växa upp under mer kontrollerade former nu.

 

 

Finns några fler ”ansamlingar” av diverse ”buskar” som ska rensas bort från tomten. Jobbar vidare i år med att få framsidan i ett någorlunda vardagligt skick.


Kommentarer
Postat av: Anne-Berit

Snyggt :)

2012-05-27 @ 07:50:09
Postat av: Evelina

Jag får lite dejavu, gjorde ni inte exakt samma sak ifjol? :) (Förutom att så gräs)

2012-05-27 @ 13:27:50
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0