Varför ta det lugnt när man kan...

Varit fullt upp med stora förändringar i tillvaron, så tiden har inte räckt till datorhäng. Men nu är nog bollen i rullning igen och det skymtar en vardag där framme.

 

I söndags kom en ny filur till oss. Tyckte familjen behövde utökas och föryngras. Nu står det en stor sak i stallet.

 

Ett sto vid namn Christalle, sex år gamal/ung U. Chatine E. Biggles 1015 EE. Briar

 

Hemma vid manegen i måndags.

 

Provridning.

 

Igår fick jag en ny tjänst på jobbet (skrev kontrakt igår men det gäller från 1 maj). Jag har gått upp som BC i butiken i Sollentuna. Så det har varit lite att stå i även på bortaplan.

 

Två stora omställningar på fyra dagar, mycket för en liten Bea att hinna med, tur att jag har en hejjarklack i form av en fantastisk sambo som peppar och stöttar.

 

Som vanligt har jag varit smått förvirrad den senaste tiden, i söndags när vi åkte hem från jobbet hade jag fredag. I måndags hade jag söndag, i tisdags hade jag lördag, i onsdags hade jag måndag. Och imorgon är det konstigt nog fredag, mycket förvirrande.


Kommentarer
Postat av: karin

så roligt med en ny häst! :)

jag har också köpt nytt, hon kom för två veckor sedan :)

2012-05-12 @ 22:31:04
URL: http://fossig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0