Lycka *

Helgens underverk är dessa fantastiska saker som är på blixt visit i vår frys. Fredrik kämpar med att hinna provsmaka något. Frågade igår om han ville ha mer, han grymtade något vilket jag tog som ett nej. Tydligen så betydde det att han hade brainfreez och inte kunde svara just då. Han fick iaf slicka av det sista på skeden.

 

 

Nu är klockan efter tio och Fredrik har tänt grillen, han står i köket och förbereder middagen. Att hålla tider och ha rutiner är inte riktigt våran starka sida, börjar jobba imorgon klockan åtta. Hurra…eller nått. Fast jag ska bara vara på jobbet tre dagar på två veckor, den övriga tiden ska jag vara i en av mina gamla butiker och en snabbvisit hem till norrland för att fira stora lillebror som tar studenten ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0