Kämpar efter andan

Det var fina svettfläckar under säkerhetsvästen efter dagens dressyrpass för Jossan, trotts att jag bara hade en jättetunn tröja. Under mig hade jag en tjej med bestämda åsikter emellanåt, men i slutet kom vi riktigt bra överrens och hon slappnade av ordentligt. Har tagit några timmar att återhämta sig, ska bli lika spännande att se skillnaden på mig efter någon månad som på hästen.

 

Hästarna är inplockade för dagen, hinner få alla möjliga tankar i huvudet innan jag hittar en lurvig rumpa i skogen som inte alls hört mig ropa och vissla (de andra hästarna hade kommit för länge sedan). Tror Tant Tiger börjar få dålig hörsel.

 

Nyduschad och med en förkylning som försöker bryta sig ut i kroppen går jag nu till sängs och hoppas att kroppen vinner nattens match.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0