God morgon och god natt

Den här dagen är den är en av det mest ineffektiva dagarna jag tillbringat hemma. Vi steg upp kl 11.40 och åt brunch. Jag kände mig trött och vi la oss och vilade igen. Fredrik åkte iväg till jobbet en stund senare och jag steg upp igen kl 16.40!

 

Åt några mackor innan jag gick till stallet för att ta hand om tjejerna. Vi hade bokat ridhuset för hoppning/markarbete. Tiger fick hoppa några hinder och busa runt lite kravlöst. Medans det var allvar för stora tjejen. Vi red markbommar för Jossan, både trav och galopp. I slutet kändes mina ben som spagetti. Men det går framåt i kommunikationen tack vara hjälpen från Jossan, krävande men rättvis är hon. Tröjan var som vanligt genomblöt under säkerhetsvästen. Kommer inte bli ett problem att somna ikväll trötts att jag sovit nästan hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Va snäll Jossan är som hjälper! Hoppas du inte håller på att bli jättesjuk (me tanke på hur du sovit)

2012-05-11 @ 20:22:15
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0