Vårljus i kvällsmörkret

Lampprojektet är nästan klart, ska köpa någon form av kedja eller liknande att hänga upp den permanent med, nu har jag virat några varv med björntråd. Och jag behöver köpa en liten glödlampa.

 

 

Känner mig rätt nöjd faktiskt, den passar bra in i gästrummets grönska. Och det är alltid roligt med något lite annorlunda som ger det hela en personlig touch.



 

Gardinerna och gardinstången kommer från JYSK, ljusstakarna har jag köpt på Indiska för några år sedan, krukan med änglavingarna kommer från Chilli och de små hjärtan som sitter i kommer från en blomsterbutik.

 

 

Har fått en ledig dag idag med, skönt måste jag säga, men min duktiga sambo kämpar fortfarande på! Han har varit hemma och vaken ca 45min de senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh det vart ju jättefint!!! :D

2012-03-18 @ 11:28:40
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hade totalt glömt bort de fina ljusstakarna, typiskt att mina gick sönder =(

2012-03-18 @ 13:16:18
URL: http://linneasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0