Min klippa

Kändes lite elakt att störa när Tiger hade lugn och ro, äta i fred utan några ynglingar som ska domdera.

 

 

Varit på ridtur med Hanna och Jossan på eftermiddagen. Ibland kan jag inte låta bli att tänka vad roligt det skulle vara med en träning/tävlingshäst, men såna här dagar när deras hästar sitter på rumpan i diket och lyckas få av sina ryttare är jag glad för min Tant. Hon tittade på allt det som de fick spader av och fortsatte framåt och verkade fundera om dom är knäppa för det där var väl inget att jaga upp sig över (postlådor, stenar, motorcyklar m.m.).

 

Nya vårfrisyren...fast ska man göra hårförlängning hade det varit snyggare med matchande färg, inte för att hon behöver mer hår.

 

Nu kom Fredrik hem och det är dags för mig att sova. Fredrik har välförtjänt ledighet imorgon och jag ska köra själv till jobbet, spännande.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Man ska inte ligga i maten!!!!!! :P



Haha vadå är glad över att du har henne som bara tittar på allt, hon kan ju vara lika knäpp ;P

2012-03-22 @ 22:25:37
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0