Dag ett

Första riktiga dagen på jobbet avklarad, började med en kortdag och hämtade upp Fredrik strax efter klockan tre för att bege oss hemåt. Börjar förstå hur det känns att vara förälder, lämnar och hämtar Fredrik varje dag på jobbet. Han är väldigt snäll och går glatt till jobbet efter han fått en hej då puss.

 

Vi tvättade Hobblerna på vägen hem för den ska in på service imorgon, blä. Väl hemma tyckte Fredrik att vi skulle ta en powernap, jag hävdade att jag inte kan göra såna saker. Mitt i How I met your mother tog han fjärrkontrollerna och sprang in i sovrummet. Från klockan sex till halv åtta sov jag, och det var riktigt kämpigt att stiga upp igen. Så hela em/kvällen försvann i tomma intet, bättre lycka imorgon att åstadkomma något då vi båda är hemma och lediga.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag förstår inte människor som klarar av att powernapa! Finns dom på riktigt??

2012-03-28 @ 19:47:54
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0