Bron är redo för sommarens återkomst

Det jobbiga med att arbeta med varor hela dagarna är att man bli väldigt köpsugen. Efter tre dagar med förberedelser och start av JYSK i Boländernas lagerresning blev det några fynd som fick följa med hem. Bla annat två dynor till vårat caféset vi köpt några dagar tidigare.

 

Pricken över i:et blir att köpa en blomkruka och lite blommor för att hålla lyktan sällskap, väntar till sommaren återkommer och jag är hemma igen.

 

 

LUGO cafeset, CANDIE dynor och vattenkannan i bakgrunden är från JYSK. Cafesetet finns bara kvar i vitt och lila på hemsidan, har även funnits i den gröna färgen och turkost, kostar 649kr. Dynorna köpte jag för 25kr/st ord.pris är 79,95kr/st eller 4st för 225kr.

 

Skålen/vasen och ljusstakarna är köpta på en antik/kuriosa butik som fanns i Skellefteå för flera år sedan. Lyktan fick jag av min mamma för ca 1½ år sedan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0