Två älsklingar ompysslade

Slutade kontorstid idag så har hunnit med några timmar i stallet. Den äldre versionen är fortfarande inte helt fräsch, hon kändes lite kort när jag travade fram ute och på banan kändes det ännu sämre, blir vila i några dagar nu när jag åker bort, sen ska Jossan följa med och titta när jag rider. Den yngre förmågan och jag blev däremot drillade av Jossan, när Jossan kom till banan stannade Christalle upp och tittade på henne ”Nej inte den jobbiga människan!” verkade det som hon tänkte.

 

Sötast ikväll var iaf Tiger, hon ska sova inne i natt och hålla Iza sällskap. Fyllde på hennes box med spån, undertiden fick hon stå i sin gamla box bredvid. När jag var klar öppnade jag boxdörren, hämtade mathinken och lockade på henne. Men inte gick hon ut, såg hur hon ville men tvekade. Smackade och skakade på hinken medans jag höll fram den. Fortfarande inget steg utanför boxgränsen. Gick fram och tog henne i pannluggen. Men inte det heller hjälpte. Så jag hällde upp maten i boxen, gick och tog på henne grimman, då kunde hon gå ut ur boxen. Söta väluppfostrade Tiger ♥

 

Självklart blev det något till tjejerna när jag var i Skellefteå, ett pannband med pärlor från Glengordon. Tyvärr ville min mobil inte ladda ikväll så det blev inte bilder på det live. Men matte är nöjd, nu har vi både diamonds and pearls.

 

←klick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0