Nu hittar hästen hem

Hem och in i stallomklädningsrummet för att byta om inför kvällens aktivitet, då slogs jag av en tanke, jag har helg nu. Ledig i tre dagar, jobbar en dag och ledig tre dagar igen! Kanske därför jag känner mig så glad? Eller för att vi hade en mysig kvällsridtur jag, Christalle och grannarna. Eller för att Christalles fina boxskylt har kommit! Ska bara rengöra boxen innan den sätts upp, så allting är finfint när det är dags att sova inne igen (nog för att det dröjer ett tag tilldess).

 

Imorgon blir det att kavla upp ärmarna och göra en ordentlig insats tillsammans med tvättmaskinen. Har även bokat in en dressyrträning för Jossan. Som sagt, känner mig riktigt positiv nu.

 

 

Skylten har jag beställt från LRdesign. Skylten finns i flera olika modeller, bakgrundsfärger och textfärger, nästan för många teckensnitt (beslutsångest) och otroligt snabb leverans! Även Tigers skylt har jag beställt därifrån, den är lika fin trotts att den har häng med i några år (bra kvalité).

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: karin

Hur gick det till när du köpte henne? Jag tänkte om du hade letat häst ett tag? var du hittade henne? osv :)

2012-06-28 @ 21:42:19
URL: http://www.fossig.blogg.se
Postat av: Evelina

Var inte hon efter Briar?

2012-07-04 @ 09:59:59
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0