Hej då igen jobbet

Jobbade bara halvdag idag, vilket känns väldigt konstigt, när man väl kommit tillbaka till jobbet igen ska jag bort där ifrån. Fast lite ledighet skadar inte, den hade egentligen behövts när den värsta karusellen efter nyöppningarna lagt sig.

 

Resten av dagen spenderades i stallet. Min snälla och hjälplösa sambo (han är förkyld) följde med och fotade. Vet att jag haft tanken tidigare, börjar fundera på den igen, skicka min sambo på fotokurs. Tydligen var inte hästen så rolig att fota så han gick och fotade Icke som låg på läktaren, och att få med hela ekipaget är ett problemområde vi får jobba med. Fast det största problemet var att vi red i ridhuset, utebanan var stenhård efter allt regnande, så bildkvalitén är inte den bästa. Men lika glad är jag för det över fina tjejen idag. Känns nästan liiite tråkigt att åka bort, nu när det har börjat lossna för oss, men längtan efter familjen väger över. Att vara stolt storasyster till stora lillebror som går ut i vuxenvärlden.

 

Nog svamlat, här är lite bilder från kvällens ridpass. (Ser du pappa, säkerhetsvästen sitter på)

 

Klicka för stor bild

 

 

Icke verkar väldigt imponerad och inspirerad av ridpasset.

 


Kommentarer
Postat av: karin

du måste ju skriva "dagens outfit" som en sann bloggare ;) Verkligen en fin häst du köpt!!

2012-06-05 @ 08:36:32
URL: http://fossig.blogg.se/
Postat av: Liselott

Vad fin hon ser ut Bea ! Kul :)

2012-06-05 @ 18:29:48
Postat av: Anne-Berit

Ser ut som om "knapparna" börjar sitta nu! Ska bli kul att träffa dig igen för att få höra alla detaljer hur livet är med stor,krävande häst! Hälsa familjen i Skellefteå!

2012-06-06 @ 07:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0